Nasza strategia I przewagi konkurencyjneBank, któremu ufa klientWyniki finansoweSpołeczna odpowiedzialność biznesu
Sławomir Zawadzki Prezes Zarządu Banku Pocztowego S.A.
ODTWÓRZ WYSTĄPIENIE
Dobre wyniki Banku potwierdzają trafność przyjętej strategii, opartej na strategicznym partnerstwie z Pocztą Polską, naszym największym akcjonariuszem.
W 2015 r. Bank Pocztowy obsługiwał blisko 1,5 mln Klientów, a wzrost średniego salda na rachunkach bieżących wyniósł blisko 35%.
Do największych sukcesów ubiegłego roku możemy zaliczyć najwyższą w historii Banku sprzedaż kredytów konsumpcyjnych, przekraczającą 1 miliard złotych.
Angażujemy się w realizację inicjatyw społeczności lokalnych, wspierając działania w zakresie podniesienia wiedzy na temat finansów oraz edukacji dzieci i młodzieży. Włączamy się w przedsięwzięcia mające na celu zapobieganie problemom wykluczenia społecznego. Udzielamy wsparcia finansowego potrzebującym.
ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Wspieramy inicjatywy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości. Promujemy projekty związane z nowoczną gospodarką m.in. sektorem e-commerce.
ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO
Kontynuujemy działania na rzecz aktywnego trybu życia oraz promocji sportu, na poziomie amatorskim oraz wyczynowym.
KLIENCI I PRACOWNICY
Staramy się poznać swoich klientów, zrozumieć ich potrzeby i odpowiedzieć na nie w formie innowacyjnych rozwiązań. Wspieramy rozwój naszych pracowników zarówno zawodowych, jak i prywatny.
INWESTYCJA W SPOŁECZEŃSTWO
ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO
KLIENCI I PRACOWNICY
Odpowiedzialność biznesowa wobec klientów, pracowników, obligatariuszy i społeczeństwa jest nieodłączną częścią działalności Banku Pocztowego.